Beauty NEWS listopadu 2022: vše, co potřebujete vědět

Společná kolekce Pat McGrath Labs a Taylor Swift, nové produkty Hailey Bieber, nové parfémy Ariany Grande, Billie Eilish a Rafaela Nadala nebo také spuštění nové make-up tutorial platformy. Co vše se událo za minulý měsíc?
Yelyzaveta Topukh
——
30. listopadu 2022

Foto: Profimedia

Společnost Pat McGrath Labs vydala kolekci make-upu ve spolupráci s Taylor Swift

Taylor Swift nedávno vydala videoklip ke své nové písni Bejeweled, v němž se z popelky proměnila v královnu burlesky. Taylor nalíčila jedna z nejslavnějších vizážistek současnosti, Pat McGrath: červená rtěnka, široké smoky linky a třpytivé stíny. O to větší radost měli beautyholici, když Pat a Taylor oznámily uvedení kolekce kosmetiky Pat McGrath Labs „Taylor Made“, která zahrnuje jak sady pro líčení rtů: červený lesk a tužku, tak pro líčení očí: stíny, řasenku a oční linky.

V Paříži se otevírá Le Grand Numéro de Chanel

Od 15. prosince 2022 do 9. ledna 2023 bude v Le Grand Palais Éphémère probíhat výstava parfémů Chanel. V předvánočním čase bude mít každý možnost poznat jedinečné vůně francouzské značky – od ikonického parfému No. 5 až po letošní novinky. Vstup do Le Grand Numéro de Chanel je zdarma, ale je nutná rezervace.

Hailey Bieber představila nové produkty Rhode Skin 

22. listopadu oslavila Hailey své 26. narozeniny a spolu s tím představila limitovanou edici Birthday Duo, které obsahovalo lesk na rty s vůní vanilkového dortu a rozjasňující fluid na pleť. Hailey tuto sadu představila přímo na narozeninové oslavě, kde hvězdným hostům předala novou kosmetiku Rhode Skin. Značka Bieber je známá tím, že do všech svých produktů přidává peptidy, které přispívají k mladistvé a zdravé pleti.

Ariana Grande představuje dva nové parfémy

Dvě nové vůně americké zpěvačky Ariany Grande Mod Blush a Mod Vanilla budou uvedeny na trh 1. prosince. „Chtěla jsem pro své fanoušky udělat něco opravdu odlišného a vzrušujícího a vydat dvě nové vůně najednou. Doufám, že si je zamilují stejně jako můj tým, přátelé a já,“ řekla Ariana. Mod Vanilla je gurmánská vůně s tóny švestky, frézie, kořene kosatce a bílé pralinky. Mod Blush je ovocně-květinová vůně s tóny bergamotu, mučenky, malin, růže a magnolie.

Vizážistka Belly Hadid, Salmy Hayek, Rosie Huntington-Whiteley spouští platformu Ultimate Tutorial 

Americká vizážistka Nikki Wolff, mezi jejíž klienty patří největší hvězdy showbusinessu – od Demi Moore po Kendall Jenner – spouští vzdělávací platformu Ultimate Tutorial Platform. Nikkiiny mistrovské kurzy líčení budou otevřeny všem od začátečníků až po profesionály. „Na Tik-Toku vidíme lidi bez make-upu a pak rychlou proměnu krásy,“ komentuje Nikki. „Je to neuvěřitelná show, ale chybí nám důležité detaily při vytváření make-upu. Myslím, že lidé teď odhalí, jak se to dělá ve skutečnosti.“

Billie Eilish představila nový parfém No. 2

Americká zpěvačka Billie Eilish ve spolupráci se značkou Parlux představila svou novou vůni Eilish No. 2. Stojí za zmínku, že voňavá novinka navazuje na zpěvaččin úspěšný debut – Eilish, který podle odborníků za první rok vydělal přes 60 milionů dolarů. Zpěvačka nepoužívá žádnou další reklamu a veškerý prodej stojí pouze na jejich fanoušcích. Nová vůně obsahuje tóny jablka, bergamotu a černého pepře.

Rafael Nadal a jeho žena představili kolekci vůní 

Nejromantičtější beauty-novinkou listopadu bylo uvedení tří nových parfémů, které vytvořili tenista Rafael Nadal a jeho manželka Maria Perello ve spolupráci s parfumérským domem Henry Jacques. „S Marií jsme se seznámili jako teenageři na Mallorce a žijeme spolu už 17 let. Rozhodli jsme se, že uděláme společně něco, co vzdá hold naší lásce,“ představuje Rafael společnou vůni In All Intimacy. Druhá vůně, kterou tenista sám vytvořil, má modrou barvu a odráží tóny azurového pobřeží Mallorky. Třetí vůně patří Marii a představuje klasickou eleganci: fialka, bergamot, jasmín a santalové dřevo.

Benjamin Clementine je novou tváří značky Givenchy Parfums 

Britský hudebník Benjamin Clementine se stal novou tváří pánské vůně Givenchy Parfums, jejíž uvedení na trh je naplánováno na březen 2023. „Jsem velmi rád, že mohu spolupracovat se značkou Givenchy na uvedení nové pánské vůně. Jsem rád, že mohu být spojen s tímto domem, jehož hodnoty respektu, otevřenosti, elegance a odvahy sdílím,“ uvedl Benjamin. O nové vůni zatím není nic známo, ale kampaň bude založena na konceptu image moderního gentlemana.

Objednejte si předplatné Harper’s Bazaar

Časopis Harper’s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu