Beauty news červenec 2023
Foto: Getty Images
Foto: Getty Images
V polovině července bylo oznámeno, že se americká modelka Kendall Jenner stala novou beauty ambasadorkou jednoho z největších světových koncernů – L'Oréal Paris. Od začátku září bude Jenner hlavní tváří reklamní kampaně řasenky Original Telescopic a podkladové báze Infallible Fresh Wear. „Jsem poctěna, že mohu být součástí nového sesterstva silných a mocných žen a že mohu říci tato ikonická slova: Protože vy za to stojíte,“ napsala Jenner.
Na Instagramu značky byla nedávno oznámena premiéra kolekce péče o pleť. Podle generálního ředitele skupiny Prada Andrey Guerry nastává nová éra značky v oblasti krásy. Podle Andrey se brzy dočkáme unisex rtěnek, tvářenek, očních stínů a dalších produktů. Na designu debutové kolekce pracovali kreativní ředitelé – Raf Simons a Miuccia Prada.
Nové paletky stínů mají krásné kožené pouzdro s logem značky, které díky černé barvě a prošívání vypadá jako stylový doplněk. Proto také název clutch vysvětlující, že se jedná skoro více o designové psaníčko nežli pouze o dekorativní kosmetiku. Každá sada obsahuje čtyři pigmentované odstíny s matným a třpytivým povrchem a dva mini aplikační štětce.
Kromě nové řady pečujících produktů na vlasy Beyoncé oznámila, že plánuje vydat vůni First Access, kterou sama vytvořila. Fanoušci odebírající její newsletter tak budou první, kdo se o dostupnosti parfému dozví. Novinka se začne prodávat v listopadu 2023 za 160 dolarů a bude vonět po zlatavém medu, růži, jasmínu, klementinkách a ambře.
Americká značka profesionální pečující kosmetiky představuje neobvyklý výrobek na tělo – sprej proti akné a jiným nedokonalostem pokožky. Sprej čistí ucpané póry a pomáhá předcházet dalším zánětům. Obsahuje kyselinu salicylovou, tea tree olej a marocký arganový olej. Není určen pouze na obvyklé problematické zóny, tedy záda, hrudník a ramena, ale můžete jej aplikovat na pokožku celého těla – ideálně po sprše nebo po cvičení.
Značka Paco Rabanne v tichosti mění název brandu (stejně jako kreativního ředitele) a nyní se bude jmenovat jednoduše Rabanne. To však nejsou všechny novinky. Příští rok se dočkáme celé kolekce dekorativní kosmetiky, jejíž globální kreativní ředitelkou bude vizážistka Diane Kendal. Kolekce bude sestávat ze čtyř kategorií: Eyephoria – kosmetika na oči, Rouge Rabanne na rty, Nudes na pleť a Arts Factory coby multifunkční kosmetika.
Nová kolekce vonných tyčinek, tuhého mýdla na ruce a tělového gelu a mléka přichází ve třech ikonických vůních značky: Côte d'Azur, Desertland a Valley of Flowers. Zvláštní pozornost si zaslouží právě vonné tyčinky, které jsou ručně vyráběné v Japonsku. Sada je dodávána s praktickým zlatým stojánkem.
Díky filmu Barbie se růžová stala oficiálně barvou roku a Rihanna tento trend okamžitě podpořila vydáním limitované kolekce tekutých rtěnek Icon Velvet v barvě Pink Limo' Scene. Vizážisté značky se postarali o to, aby byl nový odstín růžové univerzální pro všechny barvy pleti.
Módní značka Brain Dead se spojila s kosmetickým brandem MALIN+GOETZ, aby oslavila 16. výročí své nejprodávanější vůně na bázi konopí novým designem. Brain Dead x MALIN+GOETZ Cannabis Candle + Oil představuje novou podobu nejprodávanější vůně coby svíčky a oleje, a to s limitovanou edicí skla. Původní vůně byla vydána v roce 2007 a byla inspirována pobytem spoluzakladatele Andrewa Goetze v Amsterdamu v 70. letech.