Beauty insider #7

Beauty insider #7

Anne Hathaway vnímá stárnutí jako privilegium, Kiehl's se vydává na dovolenou do Thajska s Bílým lotosem a make-up artistka Gucci Westman představuje jarní kolekci líčení Petal. Nenechte si ujít novinky a události, co aktuálně hýbou beauty scénou.
Josef Šlaich
——
18. února 2025

Foto: Getty Images

Potenciál nezná hranice

Herečka Anne Hathaway ve svých dvaačtyřiceti letech působí téměř nestárnoucím dojmem. Možná i proto se před rokem stala tváří řady Vital Perfection japonské značky Shiseido. Společnost proslulá propojením vědeckého výzkumu a tradice využívání bylin či rostlinných extraktů uvádí na trh produkt Uplifting and Firming Advanced Cream Soft, své dosud nejpokročilejší řešení pro prevenci stárnutí pleti. V jádru inovativního složení stojí výtažek ze světlice barvířské, což je mimo jiné oficiální květina prefektury Yamagata, jež bývala ceněná již před staletími pro výrobu oděvů i kosmetiky.

Důmyslná kombinace světlice barvířské, extraktu z kořene ženšenu, jujuby a kofeinu podporuje přirozenou tvorbu kolagenu, pomáhá zpevnit kontury obličeje a intenzivně rozjasňuje, takže po dvou týdnech viditelně ubývá tmavých skvrn a linky jsou méně patrné. Pozvolné ubývání kolagenu nelze zastavit, ovšem pravidelná a cílená péče dovede zpomalit projevy stárnutí natolik, aby pleť vyzařovala svěžest a vitalitu i v pozdějších dekádách. Herečka z filmu Ďábel nosí Pradu tuto myšlenku stvrzuje svou účastí v kampani a připomíná, že zralý věk může přinášet nejen moudrost a vyrovnanost, ale také příležitost zdokonalovat osobitý šarm. Shiseido pak tímto produktem navazuje na dlouhou tradici, v níž je stárnutí chápáno jako privilegium. 

Anne Hathaway Shiseido

Růžový jas, o němž se teď mluví

Petal. Tak se jmenuje odstín, co si podmanil beauty scénu. Make-up artistka Gucci Westman dokázala v rámci své vlastní značky Westman Atelier vytvořit globální bestseller a na úspěch virální multifunkční tyčinky navazuje rovnou celou řadou, jež se nyní dostává na pulty nejprestižnějších concept storů. Multifunkční stick doplňuje matná rtěnka, gelový rozjasňovač a tekutý balzám na rty. Výsledný efekt připomíná energii jarní přírody, kdy se vše probouzí k životu, a zároveň dodává efekt, jako kdybyste se vrátili z měsíčního jógového pobytu, kde jste pili pouze zelená smoothies. Důkazem úspěchu je i Nicole Kidman, jež odstín Petal hrdě vynesla na letošních Zlatých glóbech. Tím potvrdila, že se tento odstín hodí jak pro nejprestižnější události, tak pro bežné každodenní líčení.

Westman Atelier Petal collection

Eskapismus v lahvičce: Kiehl’s a HBO spojily síly pro limitovanou edici inspirovanou seriálem Bílý lotos

V roce 2021 se na HBO poprvé objevila série Bílý lotos, původně zamýšlená jen jako chytré řešení natáčení v době pandemie. Dnes však představuje mnohem víc než jen kritikou oceňovaný fenomén – stala se symbolem luxusního eskapismu, který značky rády proměňují v exkluzivní produkty. Nejnovějším přírůstkem do této kategorie je limitovaná edice cestovní sady od Kiehl’s, přinášející nejen ikonické produkty této značky, ale i zcela nový hydratační okurkový mist a tematické doplňky evokující atmosféru fiktivního hotelového řetězce.

Spolupráce s Kiehl’s potvrzuje, že Bílý lotos není jen televizní show, ale i kulturní fenomén, ovlivňující módu, beauty a cestovní trendy. Druhou sérii sledovalo více než 4,1 milionu diváků a vyhledávání destinace třetí série – Thajska – vzrostlo o 50 %, což dokazují i další značky, které se chtějí na úspěchu projektu podílet. 

HB TIP: Americká značka luxusní kosmetiky Kiehl's chystá pop-up ve spolupráci s Notino, který proběhne už tuhle sobotu 22. února ve Skiresortu Černá-Hora Pec. Na místě si budete moci vyzkoušet oblíbené produkty z řady Ultra Facial, které namáhané pokožce na horách dodají dostatečnou hydrataci. Chybět samozřejmě nebude ani soutěž o ceny nebo drinky a DJ.

Kiehl's The White Lotus

Okouzlující třpyt noci

Tvůrčí vize Yvese Saint Laurenta kdysi otevírala dveře do světa večírkového šarmu a nespoutané ženské energie. Právě na ni navazuje Black Opium Eau de Parfum Glitter, nejnovější interpretace legendární vůně, jejíž kompozici stvořila parfémářka Nathalie Lorson z firmy Firmenich. Z třpytivého flakonu se line aroma, v němž se nadýchaný marshmallow snoubí s hořkosladkou kávou a jemnou esencí mandarinky. Hebké pižmo dotváří neodolatelnou texturu, která vás obklopí hřejivým nádechem vanilky a dodá pocit gurmánského luxusu. Smyslný koktejl se stává pozvánkou na párty, kde se nebojíte zazářit, okouzlit své okolí a vytěžit z noci maximum.

YSL Beauty Black Opium Eau de Parfum Glitter

Pětibodový lifting bez injekcí

Světově uznávaná vizážistka Isamaya Ffrench se před třemi lety rozhodla spustit vlastní značku a  veřejnost okouzlila a mnohdy i šokovala bláznivými obaly ve tvaru piercingů či falických rtěnek. Nyní přichází s Core Collection, která místo provokace sází na chytrou fúzi make-upu a pečující kosmetiky. Tuby připomínající lékařské nástroje a stříkačky zde nejsou jen pro efekt – každý z multifunkčních produktů je totiž nabitý aktivními látkami, testovanými ve spolupráci s milánskými univerzitami, a přináší tolik žádaný 5 point lift. Pět bodů, které jemně pozvednou tvář, prozáří T-zónu, lícní kosti a hřbet nosu, aniž byste museli podstupovat invazivní zákrok na klinice estetické medicíny. Pro nás, co máme ráno sotva pět minut, je to dokonalá ukázka toho, kam se moderní krása ubírá: produkty v mžiku sjednotí, projasní a na pohled vypnou pleť, a přitom ji skutečně vyživují.

Jako beauty editor oceňuji, že díky Color Correcting séru a tyčinkám Sculpting Sticks lze modelaci obličeje doladit s minimem úsilí a maximálním účinkem. Ať už vás trápí mdlý tón, nebo drobné nerovnosti, Ffrench v duchu hesla „víc než jen líčidlo“ vsadila na ingredience jako hnědé řasy pro ochranu pleti či rostlinné výtažky napodobující glossy účinek lanolinu. Výsledek? Dokonale lehký finiš, který ve vás nevyvolá obavy z podráždění nebo zbytečné chemie, a přitom dodá tváři zdravý lesk. Pokud tedy hledáte pečující, ale zároveň efektní make-up, na který můžete vsadit i v časové tísni, tahle futuristická kolekce bez jehel je přesně to, co nám dnešní hektická doba diktuje.

Isamaya Ffrench Core Collection

Zimní SOS: Jak se letos vyhnout popraskaným rtům?

Každý rok stejný scénář. Teploty se střídají jako na houpačce a najednou jsou rty v katastrofálním stavu – suché, popraskané, někdy dokonce oteklé. Důvod? Chladný a suchý vzduch vysává z pokožky hydrataci a oslabuje její ochrannou bariéru, přičemž rty, které postrádají mazové žlázky, jsou v tomto boji úplně bezbranné. Prevence přitom není žádná věda – správná péče dokáže zázraky, pokud se začne včas. Nečekejte, až vás zima zaskočí jako silničáře první sníh, a vybavte se předem!

Letošní limitované edice i osvědčené stálice, které se každou sezonu vracejí, mají jedno společné plus: krásně voní a chutnají jako sladkosti. Ať už si vyberete masku na rty s příchutí cukrové vaty od Laneige, sladký třešňový balzám Glossier, nebo modře zabarvený balzám z jarních limitovaných kolekcí Dior či Guerlain, který se při kontaktu se rty přizpůsobí jejich pH, hlavní je používat je pravidelně. 

České řemeslo, světová vůně: Kintsugi Perfumes x Martin Furch

Vůně jako stylová klíčenka. Kintsugi Perfumes ve spolupráci s Martinem Furchem z Re/Worked ateliéru přichází s exkluzivním Leather Perfume Holderem – luxusním doplňkem, jež propojuje vůni s mistrovským kožedělným řemeslem. Každý kus je vyroben ručně z výběrové kůže a představuje nejen stylový objekt, ale i praktický způsob, jak mít svou oblíbenou vůni stále u sebe. A čím ho naplnit? V ceně je cestovní verze (10 ml) jednoho z parfémů, což je ideální příležitost vyzkoušet ikonický Phénix či novinku Ambrè. Jedinečný kousek je dostupný pouze v limitovaném množství, takže pokud toužíte po spojení tradičního řemesla a české niche parfumerie, rozhodně dlouho neotálejte.

České řemeslo, světová vůně: Kintsugi Perfumes x Martin Furch

Když příroda skutečně funguje: Corpus přináší deodoranty ve spreji

Přírodní deodoranty si dlouho nesly pověst kompromisu – buď šetrné složení, nebo skutečná účinnost. Kalifornská značka Corpus však ukazuje, že tyto dvě vlastnosti mohou koexistovat v dokonalé harmonii. Její nové deodoranty ve spreji kombinují rostlinné výtažky, enzymy a prebiotika, které nejen neutralizují zápach, ale zároveň obnovují rovnováhu kožního mikrobiomu. Rychle schnou, nezanechávají stopy a obejdou se bez hliníkových solí, parabenů či jedlé sody. Jinými slovy – jsou důkazem, že přírodní složení nemusí znamenat kompromis v pohodlí ani výkonu. A protože vůně je součástí osobního stylu, Corpus přináší čtyři jedinečné varianty. Cedar Flora propojuje kouřové tóny cedru s něžným jasmínem, Third Rose interpretuje růži s jiskřivým dotekem citrusů a cedru, N° Green překvapí osvěžující kombinací bergamotu, pomerančového květu a kardamomu, zatímco Pomelo nabízí sofistikované spojení santalového dřeva a bílých květů. K dostání budou od března exkluzivně v Ingredients. 

Když příroda skutečně funguje: Corpus přináší deodoranty ve spreji

Rychlost, preciznost, péče: Elemis vstupuje do světa Formule 1 po boku Aston Martin

Splynutí britské elegance a závodního adrenalinu posouvá hranice sportovního zážitku. Elemis se stává prvním oficiálním skin care partnerem týmu Aston Martin Aramco Formula 1, čímž propojuje špičkovou péči o pleť se světem vysokooktanové rychlosti. Smlouva uzavřená na několik let reflektuje rostoucí zastoupení žen mezi fanoušky Formule 1 – podle výzkumu společnosti Nielson tvoří ženy už 41 % divácké základny, přičemž nejrychleji rostoucí skupinou jsou fanynky ve věku 16 až 24 let. Elemis proto přináší exkluzivní pit-stop procedury přímo do Paddock Club Suite, aby podpořil nejen výkony na trati, ale i regeneraci v jejím zákulisí. Exkluzivní spa experience se navíc dostane i na palubu luxusní jachty Aston Martin Aramco během proslulé Velké ceny Monaka v květnu. 

Rychlost, preciznost, péče: Elemis vstupuje do světa Formule 1 po boku Aston Martin

Britské jaro v plném rozkvětu

Představte si jarní Londýn, procházíte městem, z nebe se na váš trenčkot snáší jemný déšť a vy se právě chystáte vyzkoušet novou vůni Burberry Her Eau de Parfum Intense. Co ji dělá skutečně nezapomenutelnou? Burberry věří, že je to odvaha – odvaha být sama sebou, vystoupit z davu a prožít každý moment naplno. Silnější, odvážnější a smyslnější kompozice spojuje divoké jahody, akordy pomerančového květu a hřejivé ambrové dřevo, čímž vytváří neodolatelně gurmánskou vůni s britským nádechem. Intenzivní vůni doprovází vizuálně silná kampaň s Fran Summers, zachycenou Mariem Sorrentim v momentě, kdy se odvážně vydává vstříc novému dobrodružství. 

Burberry Her Eau de Parfum Intense

Josef Šlaich

Expert na beauty, estetickou medicínu a hodinařinu, který se se čtenářkami Harper’s Bazaar dělí o své znalosti v rámci své rubriky Beauty Insider.

Objednejte si předplatné Harper’s Bazaar

Časopis Harper’s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu