My eyebags are Chanel
Oční okolí je nejkřehčí část obličeje. Kůže na ní je třikrát až pětkrát tenčí a denně zvládne téměř deset tisíc mrknutí, takže není divu, že se právě tady projeví únava a věk jako první. Vzrůstající popularita udělala z pečujících polštářků ranní uniformu redakcí, backstage i letištních salonků. Většina z nich sice nabízí chladivý efekt, Chanel nicméně s Le Lift Flash Eye posouvá laťku zpět do sféry výkonu s důrazem na insta-friendly moment. Reformulace původních eye patches přináší účinnější koncentraci nízkomolekulární kyseliny hyaluronové a polyglutamové, které dodají objem a udrží hydrataci, zatímco lyocellová tkanina přilne jako druhá kůže a pracuje na jedničku bez parfemace, což je ideální pro ty z nás, co mají citlivější oči. Praktické balení obsahuje deset párů a doslova si říká o místo ve vašem příručním zavazadle a kabelce. Otestoval jsem to v praxi. Let v šest ráno, kabina suchá jako poušť. Nasadil jsem je pět minut před přistáním a jen vmasíroval zbytky séra. Otok zmizel, pohled se rozzářil, oblíbený korektor sedl bez šupinek. Už teď je jasné, že jedno balení mi stačit nebude.

Nenápadná zebra
Pokud už si pořídíte paletku očních stínů, měla by obsahovat odstíny, které skutečně využijete každý den. Sisley Paris Phyto-Eye Palette (k dostání od 1. října v butiku Maison Sisley Praha a od 20. října v parfumeriích) je přesně ten typ produktu, co neslibuje víc, než sám dokáže, a přesto překvapí svou univerzálností. Čtyři dokonale sladěné odstíny v každé paletce umožňují vytvořit nespočet looků, od nenápadného po ikonicky francouzsky sofistikovaný. Jemné textury se na víčku mění v krémový samet, drží celý den, aniž by zatěžovaly oční okolí. Složení obohacené o olej z kamélie a moringy pečuje o pleť stejně jako prémiová skincare, zatímco tři efekty – matný, saténový a třpytivý – dovolují vrstvit, míchat a hrát si se světlem.

Sázka na nostalgii
Značka Bliss slaví třicet let existence a zároveň pětadvacáté výročí kultovního seriálu Gilmore Girls limitovanou kolekcí péče o pleť, která přináší kousek Stars Hollow do každodenní rutiny. Poprvé v historii společně s Warner Bros. vytvořila čtyři produkty s obaly inspirovanými ikonickými momenty seriálu – od Lorelaiina Dragonfly Inn přes Roryinu uniformu z Chiltonu až po Luke’s Diner. Hlavní tváří kampaně se stala Kelly Bishop, představitelka Emily Gilmore, která kolekci popsala jako „rozmarnou, jemně luxusní a překvapivě dojemnou“. V nabídce nechybí Pumpkin Powerhouse Mask & Lip Mask, legendární Lemon & Sage Body Butter ani dvojice Bright Idea Brightening Serum & Moisturizer Duo, jež herečka označila za své favority. Když jsou dost dobré pro Emily Gilmore, kdo jsem, abych oponoval?

Adresa s jasnou filozofií
Když už vstoupit do pětihvězdičkového hotelu, tak za výjimečným zážitkem. Přesně to slibuje Augustinus Bader otevřením svého největšího spa La Piscine v pařížském hotelu Costes. Pod nenápadnými klenbami hotelu se nyní rozprostírá nadčasové útočiště: lázně o rozloze 960 m² se sedmi ošetřovacími kabinami, z toho jednou dvojitou. Interiér navrhl francouzský designér a dekoratér Christian Liaigre.
Výsledkem spolupráce spoluzakladatele značky Charlese Rosiera a dua Jean-Louis Costes a Marie-Laure Ettori je prostor, který po rozsáhlé rekonstrukci ztrojnásobil svou plochu a nově se otevírá do dvacetimetrového bazénu vyhrazeného hotelovým hostům.
Nabídka zahrnuje facials s mikrostimulací a ultrazvukem i celotělové procedury kombinující high-tech přístupy s manuálními technikami. Vlajkový Essential Facial aktivuje a revitalizuje, zatímco Ultimate Facial přináší efekt liftingu bez skalpelu. Spa jako jediné ve Francii využívá radiofrekvenční zařízení Bewei a představuje nové sérum Absolute Glow Vitamin C v tandemu s mikrodermabrazí Raja Medical. Skutečný luxus se zde však neomezuje jen na pokožku. Spa menu zahrnuje fyzioterapii, ostéopatii, detailní péči o ruce a nohy. A jelikož věda stojí v samém srdci DNA značky Augustinus Bader, zakladatelé navázali partnerství s lékařem Deepakem Choprou na platformě umělé inteligence zaměřené na dlouhověkost a zdraví s názvem AB Chopra Epigenetics.

Sì, amore!
Po triumfálním debutu návrhářky Louise Trotter během milánského fashion weeku přichází Bottega Veneta s dalším důkazem, že italská rafinovanost se nejlépe vyjadřuje tichem, texturou a vůní. Nová kolekce parfémů Mezzanotte rozvíjí charakter značky v olfaktorické rovině a přináší tři kompozice inspirované dřevem a nočním klidem. Hinoki propojuje balzámovou pryskyřici, japonské dřevo a pačuli do meditativní harmonie, Goodmorning Midnight mísí thajský oud s růží a lesními jahodami do smyslné, lehce provokativní roviny, a Almost Dawn kombinuje kaštan, lanýž a vanilku do hřejivé, intimní záře těsně před úsvitem. Každý z flakonů vznikl v Benátkách z ručně foukaného skla Murano a stojí na mramorovém podstavci připomínajícím benátské paláce.

She's worth it
Pařížská radnice Hôtel de Ville se 29. září večer proměnila v místo konání módní přehlídky značky L’Oréal Paris, která je součástí i sponzorem pařížského týdne módy. Ta letos svolala na molo silné ženy a její ambasadorky. Po boku hvězd světového formátu, jakými jsou Kendall Jenner, Eva Longoria, Jane Fonda, Gillian Anderson či Helen Mirren, se objevila také česká herečka a ambasadorka značky Aňa Geislerová. V oslnivé zlaté róbě z dílny francouzského módního domu Azzaro působila jako skutečná ikona stylu a připomněla, že krása nemá hranice.

Kapku po kapce
Nároky naší pleti se neustále mění, ať už vlivem hormonů, ročních období, nepravidelnou stravou, či stresem. Odpovědí na její požadavky přitom není bezmyšlenkovité vrstvení a kombinování milionů lahviček, tím si můžete ještě více uškodit. Švýcarská Weleda proto přichází s inovací Serum Booster Drops, složenou z šesti koncentrovaných rostlinných sér, jež lze míchat, nebo použít samostatně podle aktuální potřeby. Od Hyaluronic Moisture Drops se sněžnou houbou pro okamžitou hydrataci přes tónující Sunkissed Bronzing Drops pro přirozený opálený vzhled až po Pore Refining Serum Drops, které čistí zanesené póry a předcházejí nedokonalostem. Po vás se chce jediné, a to smíchat dvě až tři kapky s vaším stávajícím oblíbeným krémem. Drop it! Mix it! Boost it!

Mimořádná linka Praha-Tokio
Tokio, nebo Praha? Stačí projít dveřmi ON’EN Spa by ByFemme na Vinohradech a ocitnete se v prostoru, který přepisuje pravidla wellness. Japonská filozofie wabi-sabi tu splývá s korejskou technologickou precizností a vytváří zážitek, jaký jinde v Evropě nenajdete. Hlavní atrakcí je suchá fermentační lázeň, první svého druhu mimo Japonsko. Tělo se při ní obklopí teplou směsí rýžových otrub, bylin a enzymů, které aktivují krevní oběh, detoxikují a zanechávají pokožku hebkou jako po návštěvě onsenu. Součástí konceptu je i kolekce Peau à Beauté, japonské funkční oděvy nové generace z materiálu Caddireat s vlákny CI Fiber. Ty mají tu jedinečnou schopnost, že přeměňují tělesné teplo na infračervenou energii a uvolňují aktivní látky, například bambucké máslo nebo hedvábné proteiny. Spa doplňuje výběr špičkových asijských značek jako Miracletox, Pro Labo či luxusní štětce Shaquda, které používají vizážisté z backstage módních přehlídek. Za projektem stojí Hana Olscher, která Praze dlouhodobě přináší vize, jež spojují vědu, krásu a duševní rovnováhu. Arigato!

Momager of the year
Po virální kampani pro MAC a debatách o jejím bezchybném faceliftu se tento týden Kris Jenner objevila s novým účesem, a to po boku kadeřníka Chrise Appletona na akci Shark Beauty v losangeleském hotelu Beverly Wilshire. Značka tlačí nový nástroj s efektem inspirovaným Hydrafacial a sází na nejviditelnější tvář popkultury. Zájem veřejnosti neklesá. Lidé chtějí detailní insider informace o práci doktora Stevena Levina a pouhé konzultace za tisíc dolarů u tohoto newyorského experta tuhle zvědavost jen přiživují. Vzniká tím tlak i na konkurenci. Společnost Dyson hlásí propad zisku o polovinu a hledá nový dech, zatímco SharkNinja těží z širokého portfolia a záběru, který sahá od ventilátorů až po stylingové nástroje. Hailey Bieber možná drží status nejmocnějšího marketingového magnáta v beauty, ale Kris si tvrdě razí cestu na vrchol. Pokud má podzim svého vítěze v kategorii viditelnost, jméno už znáte.

Umění darovat
Make-up junkies, zbystřete! Dropují vánoční sady od Westman Atelier (prodává Ingredients). Limitovaná sada Baby Cheeks Blush Stick Petite Trio přináší tři odstíny pro efekt narůžovělých tváří, jako když se vrátíte z mrazivé procházky. Zaručeným favoritem je dle mého názoru Set Petite Petal Edition, vzdávající poctu kultovnímu odstínu Petal a nabízející kompletní sadu nejúspěšnějších produktů na rty a tváře s rozjasňovačem, tužkou a mini rtěnkou v tónu univerzální růžové. Kolekci uzavírá pětice japonských štětců Complexion Brush Collection, ručně vyráběných z udržitelných materiálů pro dokonalý second skin efekt. Místo okázalého pozlátka nabízí návrat k mistrovství detailu, přesně tak, jak to Gucci Westman umí.
