Štěstí přeje odvážným
Odmyslete si náhody a věřte ve svou odvahu. Takové je poselství nové vůně Chance Eau Splendide (k dostání od 15. dubna), která byla minulý týden představena v Paříži vybraným novinářům. Jde o pátou interpretaci slavné kolekce, tentokrát inspirovanou momenty, kdy i náhoda může být vybojovaná. Hlavní role v kampani se ujala Angèle, zpěvačka a skladatelka, jejíž sebejistý projev dokonale ladí s odkazem značky, že každé malé „štěstíčko“ člověk musí především odvážně popadnout.
„Chance Eau Splendide je hrou kontrastů. Vyzařuje jiskru a lehkost, ale uvnitř skrývá hloubku a noblesu,“ prozrazuje dvorní parfumér Olivier Polge, který za novinkou stojí. „Původní myšlenkou Chance byl určitý stav mysli, který jsme interpretovali velmi odlišnými způsoby. Každá vůně Chance je jedinečná, avšak všechny vyjadřují stejný duševní stav. Nespojuje je společné složení, ale spíše pocit či emoce, kterou každá vůně zachycuje – něco velmi živého a bezprostředního.“ Vůně se otevírá odvážnými tóny malinového akordu podmalovanými jemností růže a fialky. V srdci rozkvétá geránium z Grasse, jež ještě posiluje onen velkolepý efekt, zatímco v základu nastupuje cedr, bílé pižmo a nádech kosatce, což v parfému vytváří souhru zemitosti, smyslnosti i hravé noblesy.
Angèle v kampani ztělesňuje chuť nenechat si uniknout jedinou šanci, ať už má podobu spontánního výletu, šíleného nápadu, nebo prostého rozhodnutí dát událostem volný průchod. Vzpomínka na Gabrielle Chanel tu ožívá jako jemný příslib toho, že ten, kdo se odváží snít, si zaslouží zvítězit. Stačí pár fialových kapek a každá příležitost může být oslnivá.

Ciao, Milano!
Letošní exkluzivní kolekce City Candles od značky Diptyque přináší dvanáctou voňavou destinaci, Milán. Italská elegance, neoklasicistní architektura a atmosféra sluncem zalitého města se od 11. do 21. dubna 2025 promítne do limitované edice svíčky, kterou bude možné zakoupit výhradně v butiku Diptyque ve Vězeňské ulici v Praze. Novinka vzdává hold městu květinových balkonů – a vůně, která propojuje květinové tóny s kořeněným kardamomem, muškátem a dřevem, evokuje procházku ulicemi Lombardie ve zlatém odpoledni.

Letní sen na Riviéře
Od prvních ranních paprsků až po poslední záblesky zapadajícího slunce – právě v těchto chvílích se zrodila nová letní kolekce Dior Summer 2025, která vás zve na okouzlující únik do krajiny francouzské Riviéry. Oslavuje svobodu, bezstarostnost a radost z léta, v jehož světle se třpytí korálové, růžové a zlatavé tóny. Poprvé se ikonický vzor Toile de Jouy objevuje nejen na pouzdrech, ale i na samotných pudrech, ladících s aktuální couture kolekcí Christiana Diora – dokonalé spojení módy a líčení v jediném harmonickém momentu.
„Sluneční krása v každém smyslu slova. Každý kousek je nejen objekt touhy, který si s sebou můžete vzít do kabelky, ale i líčidlo, které vykouzlí jiskřivý, dobrodružný look. Kolekce nabízí skutečný únik z reality a oslavuje vše, co od letního Diora očekáváte,“ říká Peter Philips, kreativní a image ředitel Dior Makeup. V kolekci najdete limitované edice paletek Diorshow 5 Couleurs, bronzujícího pudru Dior Forever Nude Bronze Glow, rozjasňovače Glow Luminizer i ikonických lesků a olejů na rty Dior Addict Lip Glow Oil, Lip Maximizer a Lip Tint. Vše v odstínech evokujících sluncem políbenou pleť, třpyt mořské hladiny a žhavé letní večery. Tváří kampaně se stala okouzlující Deva Cassel. Její svěží energie a přirozený půvab vystihují lehkost letního dobrodružství. Peter Philips pro ni vytvořil dva zářivé looky. Summer Pink Splash Look s dominantními růžovými a fialovými tóny a Summer Pop Coral Look, který staví na korálových, béžových a zlatých odstínech pro ty, kdo chtějí léto nosit na tváři.

Nenaolejuje-li tě Julie
Nejsnazší cesta k božským nohám na jaře? Oblečte je do jemného závoje třpytu s L’Occitane Shimmering Oil, který kombinuje sladký mandlový olej z Provence a Středomoří, jemnou vůni čerstvě vyloupaných mandlí a hedvábnou texturu, jež se okamžitě vstřebá. Tento rozjasňující poklad zanechává pokožku vyživenou, měkkou a luxusně rozzářenou. Když se slunce dotkne vaší kůže, uvidíte, proč je tahle třpytivá zkratka tak návyková: během pár vteřin promění unavené nohy v nohy hodné bohyně.

Kaligrafická přesnost
Po měsících očekávání přichází Victoria Beckham Beauty s novinkou, kterou fanoušci i profesionálové netrpělivě vyhlíželi – první kolekcí samostatných štětců. A jak se dalo čekat, není to jen tak ledajaká sada. „Trvalo mi dlouho, než jsem si ujasnila, co opravdu chci – a co na trhu chybí,“ říká Victoria, která je proslulá svým perfekcionismem. Devět štětců, inspirovaných štíhlou přesností kaligrafických per, vzniklo s důrazem na detail, funkčnost a eleganci. Výsledkem jsou nástroje, které nejen dobře vypadají, ale hlavně dokonale fungují – od jemného rozmazávání po precizní konturování. „Jsem opravdu náročná. Kdyby štětce nebyly perfektní, jednoduše bych je zrušila,“ přiznává bez okolků. Ostatně právě tak to dopadlo s původní verzí jejího produktu Contour Stylus, který nesplňoval její představy o tenkém, přesném nástroji.
Z nové sady si Victoria nejvíce oblíbila Sculpt & Blend, štětec ideální jak na konturování, tak na oči. A proč ta fascinace nástroji? „Nejde jen o to, jak vypadají – každá část kolekce má své opodstatnění. Každý štětec má své místo,“ dodává.
Kolekce je důkazem, že Victoria ví, co dělá. Nejen jako módní návrhářka, ale i jako zakladatelka úspěšné beauty značky. Ať už štětec vytahuje z kabelky, nebo se s ním připravuje na natáčení, každé gesto je promyšlené.

Domácí kadeřník
Nemáte čas běžet ke kadeřníkovi, a přesto byste rádi znovu oživili vybledlou barvu vlasů? Nové Illuminating Colour Masks od Balmain Hair (prodává Salononline.cz) nabízejí skvělou zkratku k salonnímu výsledku přímo u vás doma. V šesti okouzlujících odstínech (od zářivě zlaté blond až po výraznou fialovou) kombinují hedvábné aminokyseliny, kašmírové proteiny a olej z quinoy, aby vlasům dodaly intenzivní hydrataci, hloubku i lesk. Speciální Colour Infusion Complex zaručuje výraznější barvu až po osm umytí a chrání vlasy před vyblednutím i UV zářením. Stačí masku nanést na ručníkem vysušené vlasy, nechat působit 5–15 minut a poté opláchnout. Výsledkem je obnovená sytost barvy a pocit luxusní péče, jako byste právě vyšli ze salonu.

Jet lag who?
Letní dovolené se blíží a skupinové chaty konečně ožívají reálnými plány. Přichází tedy čas oprášit kufry a připravit se na sezónu letišť, pasové kontroly a nevyspání. Ale jet lag? Ten letos nemá šanci. Kultovní kalifornská značka Summer Fridays (prodává Sephora) právě rozšířila svou ikonickou řadu Jet Lag o novinku, která vás zachrání mezi gate A12 a koktejlem na pláži. Hydratační eye patches fakt fungují. Rozlučte se s tmavými kruhy a oteklým pohledem, protože tyhle chladiče na oční okolí vrací jiskru rychleji než welcome drink na palubě. Tip na závěr? Přibalte si je přímo do příručního zavazadla. Vaše selfie po příletu vám poděkují a vaši spolucestující taky.

Gisou slaví 10 let
Co by to bylo za oslavu bez šampaňského, dortu… a nového lesku na rty? Značka Gisou (prodává Sephora), která v roce 2015 vyšvihla med do pozice superingredience v beauty světě, slaví desetileté výročí rozšířením ikonické řady Honey Infused Lip Oil – a novinky mají příchuť léta. Tři nové odstíny s rozkošnými názvy Raspberry Swirl, Bee-llini Peach (můj osobní favorit) a Glazed Plum voní po vanilce, milkshaku i sluncem políbené broskvi a mají za cíl jediné: dodat rtům šťávu, lesk a výživu, a to díky Mirsalehi medu a přírodním olejům z rodinné včelí zahrady zakladatelky Negin Mirsalehi. Každý z odstínů je jemně pigmentovaný a naprosto instagram-ready, což není náhoda. „Tyhle lesky jsme vytvořili spolu s naší komunitou. Posloucháme ji a reagujeme,“ říká Mirsalehi, která v průběhu dekády vybudovala nejen love brand, ale i komunitu milionů fanoušků. A i když jsou nové olejíčky trendy, jejich podstata zůstává stejná. Na oslavy, na rande, na každodenní glow. Nové lip oily jsou důkazem, že med skutečně chutná nejlépe ve chvíli, kdy se usmějete.

Tělo jako dělo
Skutečný luxus začíná ještě před tím, než vkročíte do koupelny. Přesněji řečeno, s kartáčem v ruce. Slovenská značka àla Palla (k dostání na alapalla.com a v klinikách IEM SPA) proměnila zdánlivě obyčejný krok v exkluzivní beauty rituál. Její masážní kartáč na suché kartáčování zvládne jedním tahem rozproudit mikrocirkulaci, probudit unavenou pokožku a dodat jí pořádnou dávku energie. Něco jako dvojité espresso pro vaše tělo. Každý tah směrem k srdci znamená méně celulitidy a rozzářenou pokožku, co si budete chtít vystavit na odiv na instagramu.

Síla postbiotik
Sarah Baker nikdy nepředpokládala, že vytvoří vlastní kosmetickou řadu. Nemoc ji však přiměla zcela přehodnotit svůj přístup k péči o pleť. Po osmnácti měsících chemoterapie ztratila její pokožka schopnost bránit se vnějším vlivům, reagovala citlivě na běžné produkty a stala se mimořádně zranitelnou. Žádná dostupná kosmetika jí nepomohla obnovit komfort a zdraví, proto se Sarah rozhodla vzít věci do vlastních rukou. Tak vzniklo Opalore (prodává Knownskincare.com), značka propojující nejnovější vědecké poznatky s individuálními potřebami pleti. Hlavním pilířem jsou postbiotika, revoluční ingredience pocházející z metabolitů prospěšných bakterií. Tyto látky aktivně obnovují zdravou rovnováhu kožní mikroflóry, stimulují regeneraci buněk a dodávají pleti nezbytné živiny. Významně zpomalují známky stárnutí díky obsahu aminokyselin, vitamínů, enzymů a peptidů.
Opalore získává unikátní postbiotika z extrémních lokalit, například z Arktického oceánu nebo podmořských jeskyní na Mallorce. Tím zaručuje jejich maximální efektivitu a zároveň šetrnost vůči pokožce. Kosmetická řada zahrnuje pět unikátních hybridních Brilliance Creams vhodných pro všechny typy pleti, různé věkové kategorie a tóny pokožky. Každý produkt prošel klinickými testy zaměřenými na specifické potřeby pleti podle věkových skupin od mladé po zralou. Krémy obsahují vedle postbiotik také niacinamid, skvalan, polyglutamovou kyselinu a kombuchu z černého čaje. Hlavním cílem je odolnější, zdravější a zářivější pleť se schopností účinně odolávat známkám stárnutí a znovu se naučit sama posilovat svou přirozenou ochrannou bariéru.

Nádech, výdech
Příroda je jedinou závislostí, kterou bychom si měli dopřávat bez výčitek. Je v ní klid, síla i inspirace. Vůně evokující pocit naprosté svobody a návratu ke kořenům. Olivier Cresp, jeden z nejuznávanějších parfumérů současnosti, tento pocit přenesl do parfémové vody Breathe, nového přírůstku v kolekci závislostí jeho značky Akro (prodává Myskino). Jakmile ji vyzkoušíte, ucítíte nejen čerstvost a čistotu vzduchu, ale také zemité tóny, které vyvolávají vzpomínky na dlouhé procházky lesem, kdy každým nádechem načerpáte novou energii.
Breathe nás učí zastavit se a vnímat svět kolem sebe. Jemný bergamot, uklidňující levandule a svěží vodní akordy jsou spojením symbolizujícím krásu přírody. Minimalistická, ale hluboce smyslná olfaktorická meditace má za úkol připomenout, jak důležité je občas zpomalit a prostě se nadechnout.

Bath & Body Works v Palladiu
Americká značka Bath & Body Works pokračuje v rozšiřování svého působení na českém trhu a v pražském Palladiu otevírá svou druhou prodejnu. Nový obchod nabízí nejen oblíbené klasiky, ale i čerstvě uvedenou kolekci Vanilla Romance, v níž se mísí tóny hřejivé vanilky, kardamomu a vzácného dřeva. Slavnostní otevření potvrdilo, že vůně, které vyvolávají vzpomínky a pocity pohody, si rychle získávají oblibu také u českých zákazníků.
