Why Would You: Myli byste se kečupovým mýdlem?
Foto: Imaxtree
Foto: Imaxtree
Tuhé mýdlo musí být jednou z nejlepších věcí kdy vynalezených. Dost jako kniha, i tuhé mýdlo je vždy dobrým dárkem, třebaže pro sebe samého. A kdo s tím nesouhlasí, ten neví, o čem je život.
Žádný beauty produkt ve mně nedovede vzbudit takovou touhu. Jestli v jednoduchosti je krása, pak je přece tuhé mýdlo jejím ztělesněním. A přestože nemám nejmenší šanci vzpomenout si, jaká různá jsem vyzkoušel, s naprostou jistotou mohu říct, že rajčatové mezi nimi nebylo.
Hlavní ingredience světoznámého kečupu Heinz, jehož se denně prodá na tisíce, už naše kuchyně dobyly. Nyní se chystají na koupelnu. Jejich vojevůdce: Helena Heinz, návrhářka mýdel, která neunikla pozornosti ani The New York Times a dostala se třeba i do cestovních průvodců od Louis Vuitton.
Helenina receptura kromě rajčat, soli, pepře, bylinek a octu obsahuje také špetku humoru. Výsledek je stejně překvapivý jako neodolatelný. Nadhled totiž vždycky voní nejlíp. „Nikdy nebylo lehké žít ve stínu slavné značky produktů Heinz,“ říká Helena, která přijetím nabídky spojit síly se svým jmenovcem uvedla kultovní kečup do vyšší společnosti.
Rajčata v luxusním sektoru nejsou poprvé. Není to tak dávno, co jejich lístky inspirovaly značku Loewe k interiérovým vůním a jejich zralá podoba se objevila třeba v jarní kolekci Dolce & Gabbana pro rok 2012 – zdobila náušnice a jako vzor i oblečení.
Jenže víc než o rajčatech, respektive kečupu, je tenhle projekt o umění nebrat se vážně. A to je to, co dělá limitovanou edici Heinz Soap by Helena Heinz jednou z nejšťavnatějších spoluprací letošního roku.
Otázkou by tak možná nemělo být, jestli byste se rajčatovým mýdlem chtěli mýt, ale proč by ne. A i kdyby ne – copak ho nechcete prostě jen mít? Už jen pro tu lehkost, co symbolizuje…
O tom, jak získat tenhle klenot bez umělých barviv, příchutí a konzervačních látek, který je vhodný i pro vegany, se můžete dočíst ZDE.