Zkrocené křivky

Stahovací prádlo Skims profesionální celebrity Kim Kardashian tvaruje nejen naše vnady, ale i debatu o tom, jak vlastně vypadá svobodné ženské tělo.

Foto: Profimedia

Kim Kardashian ví, jak prodat své tělo. Zázrak přírody a plastické chirurgie platí za ultrafeminní ikonu, ženu s nadpozemsky skvostnými křivkami, jež fascinuje na červeném koberci i sociálních sítích a jejíž outfity zhusta popírají fyzikální zákony. Ani já nejsem dokonalá, vzkázala uvedením značky stahovacího prádla Skims pomyslně ženám po celém světě dcera slavného právníka a manželka ještě slavnějšího rappera. I já potřebuji kouzelnou, neviditelnou vrstvu navíc, která schová, co nechci vidět, a podpoří, na co jsem pyšná. A když budete chtít, můžete vypadat (skoro) jako já.

Start její značky „solutionwearu“, jak stahovacímu prádlu Kardashian říká, se letos v létě ovšem nepodařil na první dobrou. Její původní název Kimono narazil na to, že si nešikovně přivlastnila japonské slovo. O pár měsíců později již s novým názvem Skims sklízela úspěch. Co na tom, že na doprovodných vizuálech sice stojí velmi různorodá skupinka žen, co se tvarů i barvy pleti týče, ale spíše než živé bytosti připomínají toporné figurky ze hry Sims.

Jiný obraz

Pokud má však Kardashian pro něco cit, pak pro to vyhmátnout to, co ženy chtějí. Ať už jí to našeptává intuice, nebo jejích 153 milionů followerů na Instagramu. „Nikdy jsem nemohla najít padnoucí prádlo, hlavně v tom správném odstínu. Nemám tak tmavou pokožku, ale zvlášť když jsem byla opálená, měla jsem problém. Barvila jsem si proto prádlo v čaji nebo kávě, abych vytoužené barvy dosáhla,“ přiznala se v rozhovoru pro televizi E! Proto jsou v nabídce modely hned v devíti odstínech – od světle béžové až po černou. Ruku v ruce s trendem body positivity přišlo Skims na trh v mimořádně širokém výběru velikostí – od droboučkých až po velkorysé s násobky písmen X. Label Kim Kardashian má ambici na něj zaútočit i masově příznivou cenou. Její modely začínají na 18 dolarech.
 

Více se dočtete v aktuálním vydání Harper's Bazaar!

Čtěte dál