Zalando míří do Prahy

Módní a lifestylová platforma spouští svou první českou kampaň.

Foto: archiv značky

„Vypadat dobře nebylo nikdy snazší. Najdi svůj styl na Zalando.cz“ s tímto sloganem spouští přední módní a lifestylová platforma Zalando svoji první českou kampaň, která má Čechy upozornit na její vstup na český trh. Kampaň bere diváky na cestu po nejznámějších pražských koutech v eklektické směsici stylů a materiálů, čímž představuje nejen vizi firmy Zalando, ale rovněž upozorňuje na šíři jejho módního sortimentu. Česká republika a Irsko jsou jediné dvě země, na jejichž trh Zalando od roku 2013 vstoupilo.

Lokální televizní, rádiová, digitální i out-of-home kampaň byly navrženy a vyrobeny přímo inhouse týmem Zalando. Video ke kampani natočil oceňovaný režisér Paul Gerwin, fotograf Felix Krüger pak celou kampaň zdokumentoval na několika známých pražských místech, jakými jsou například stanice metra Florenc, Strahovský stadion nebo Pařížská ulice u hotelu Intercontinental.

Od spuštění si čeští zákazníci Zalando mohou vybírat z více než 1900 značek jako GAP, Topshop, Monki nebo dražších Armani Jeans, Calvin Klein, Michael Kors či Ralph Lauren. Kromě široké nabídky mohou také využívat bezplatné dopravy a zboží do 30 dnů zdarma i vrátit. To vše je také možné nejen v internetovém prohlížeči, ale rovněž v moderní mobilní aplikaci, která nejenže usnadňuje a urychluje nakupování, ale navíc nabízí alternativní produkty a kompletní outfity na míru každému zákazníkovi.

Foto: archiv značky

Čtěte dál