Wellness značka Gwyneth Paltrow přichází do Sephory

Znáte již Goop?

Foto: archiv instagram @goop

Herečku Gwyneth Paltrow není třeba dlouze představovat. Krom herectví se ale také zabývá svým blogem Goop. Ten se stal velmi známým nejen ve světě wellness. Nyní svou značku nadále posiluje spojením s obchodním řetězcem Sephora.

Goop byl založen v roce 2008 pouze jako týdenní newsletter o jídle a cestování. Později se přidaly další rubriky a nyní se nejedná pouze o webovou stránku, ale také podcast, časopis a brzy se Gwyneth dokonce zveřejní seriál na Netflixu.

Seriál se bude jmenovat The Goop Lab a čeká se 6 epizod, jejichž premiéra je naplánována na 24.1. 2020. Náplňí budou převážně experimenty s wellness produkty, které Gwynth na Goop nabízí.

Současná webová stránka se zabývá především wellness, životním stylem, beauty a cestováním. Najdeme zde ale také rubriky věnované jídlu, práci či mužům. Jako bonus navíc, nám Gwyneth přináší online obchod s produkty, které nabízí, jako jsou vitamíny nebo tělové scruby. A právě o ty nyní poprvé obohatí i další online obchod - Sephoru!

Foto: archiv instagram @gwynethpaltrow

Dodnes byly produkty Goop dostupné pouze na goop.com a v pár nezávislých beauty obchodech. Nyní se věci ale změnily. Včera bylo oznámeno, že Gwyneth spojí síly se Sephorou a své produkty začne celosvětově prodávat online a poté ve vybraných obchodech v Severní Americe.

„Vždy jsem Sephoru měla za inovátora v beauty odvětví,“ řekla Paltrow CNBC. „Bojovali jsme s myšlenkou, zda se v prodeji máme spojit s prostředníkem a dalšími prodejci. Nabídka od Sephory byla až moc dobrá příležitost k rozšíření nových zákazníků, abychom řekli ne.“

Sephora takto Goop mnohem více zpřístupní českému zákazníkovi. Můžeme se tedy jen modlit, že jeden z obchodů, kde se časem začnou produkty prodávat, kromě online, bude i v České republice.  

Čtěte dál