Výrazné obočí ustupuje. Co se nosí teď?

Jestli na Instagramu pořád vídáte silné, precizně vykreslené obočí, brzy se to možná změní.

Foto: Imaxtree

Možná právě kvůli sociálním sítím se některé trendy mění extrémně rychle. Svět se jich zkrátka přesytí. Stejně tak je to s obočím. Dlouho bylo v kurzu široké, velmi výrazné a silně nalíčené. Je tedy logické, že musela přijít chvíle, kdy se tento trend vydá na ústup.

Trendem, který přichází do módy, je obočí ve stylu "down-to-earth", tedy "zpět na zem", což odkazuje na méně úprav a zasahování do přirozenosti. „Pro toto obočí je typická menší snaha o dokonalost, preciznost, je maximálně přirozené a působí až načechraným dojmem. Výsledkem líčení by mělo být obočí, které dodává obličeji mladistvý výraz,“ říká Martina Košťálová, stylistka značky Refectocil, která vyrábí produkty na styling řas a obočí.

Foto: Imaxtree

Nové obočí je podle ní rovnější a celkově má spíše delší tvar než mnohdy uměle vytvářené klenutí, které bylo dosud trendem. "Je plné, ale přitom přirozené. Tedy žádné složité domalovávání. Hitem budou naopak nejrůznější séra a boostery podporující růst obočí, které ho zahustí skutečnými chloupky, nejen těmi namalovanými," dodává Martina Košťálová s tím, že takovému obočí by pak mělo stačit jen ho lehce „vykartáčovat“ směrem vzhůru a pak jemně a přirozeně uhladit.

Lepší než ostré tužky budou měkčí stíny na obočí. Pokud vás netrápí tvar, ale světlá barva a trváte na tom, že chcete obočí tmavší, nechte si ho obarvit. Přirozeně, tedy třeba jen o odstín.

Foto: archiv značek

Tvarovací gel na obočí, Brow Set, MAC, 570 Kč; booster pro stimulaci růstu obočí, Lash & Brow Booster, RefectoCil, beautylash.cz, 1890 Kč; gel na obočí, Diorshow Pump'N'Brow, Dior, 899 Kč.

Čtěte dál