Trend report: Seznamte se s It Bag letošního jara

Psaníčko, které je momentálně vidět snad všude, aspiruje nejen na “It” kabelku aktuální sezony, ale i na nejžádanější módní doplněk roku.

Co stojí za úspěchem, díky kterému je The Pouch od Bottega Veneta ve většině buticích značky beznadějně vyprodaná?

Foto: archiv Bottega Veneta

Nebyla to jen kreativní ředitelka Phoebe Philo, kdo loni opustil francouzskou značku a modlu minimalistické estetiky Céline. Britský designér Daniel Lee, který zde zastával pozici ředitele ready-to-wear kolekcí, svou šéfovou následoval a na rozdíl od paní Philo, která si naordinovala volno od fashion světa, byl záhy, ve svých dvaatřiceti letech, jmenován novým kreativním ředitelem italského módního domu Bottega Veneta.

Foto: archiv Bottega Veneta

Už po první přehlídce v Leeho režii na podzim bylo zřejmé, že klasická luxusní značka, které chyběl svěží vítr, vsadila na správného koně. Daniel představil kolekci plnou jednoduchých siluet postavenou na silných detailech a, stejně jako tomu bývalo u Céline, na neutrálních barvách. Právě oversize psaníčko The Pouch vyráběné z jemné telecí kůže (a prodávané za 1900 eur) ukazuje, jak spojení klasického řemesla a moderního designu funguje i u mladších zákaznic, které jsou ochotné na minimalistickou kabelku s typickými záhyby čekat i několik měsíců. A která z módních influencerek nemá The Pouch alespoň v jednom provedení, jako by jí ani nebyla!

Čtěte dál