Totême - příběh značky, po které právě šílí celý Instagram

Jak se švédské novinářce, bloggerce a stylistce Elin Kling podařilo vybudovat značku, kterou nosí módní influencerky po celém světě?

Foto: Instagram @toteme

Dokonalá vizuální identita od loga přes sociální sítě až po stockholmský flagship store. Nadčasové kolekce plné minimalistických kousků, pro které jsou typické perfektní střihy i materiály jako hedvábí, vlna nebo kašmír. Můžete je nosit nezávisle na trendech a kombinovat je s divočejšími vzory nebo naopak zůstat od hlavy k patě věrná severskému minimalismu. Není divu, že Totême boduje mezi módními nadšenci a směle konkuruje značkám jako Celine (nebo spíš té staré Céline), The Row nebo Jil Sander.

Elin Kling, původně módní novinářka, se díky svému blogu Style by Kling stala jednou z prvních globálně známých severských fashion bloggerek. Kromě toho vešla do povědomí jako stylistka, která oblékala třeba hvězdy televizních show. Už v roce 2011, v době, kdy ještě skoro nikdo nepoužíval Instagram a spolupráce módních značek s “influencery” nebyly rozhodně tak časté, jako dnes, navrhla kolekci pro oděvní řetězec H&M, o rok později spojila síly se značkou Guess by Marciano. Elin však rozhodně nechtěla být vnímána “jen” jako bloggerka. Blog přetvořila v online módní magazín Style By a začala pokukovat po další módní profesi - návrhářství.

Foto: Instagram @toteme

Rok 2014 byl pro Elin přelomový - vdala se za svého partnera Karla Lindmana a v New Yorku, kde tehdy žili, spolu založili Totême, ready-to-wear značku pro moderní ženu, která má rozpoznatelný styl a nepodléhá rychlým módním trendům. Jak tvrdí sama spoluzakladatelka - v jejích kolekcích nenajdete kousek, který by sama nenosila. O dva roky později manželé i jejich značka přesídlili do Stockholmu, kde letos v březnu otevřeli vlajkovou prodejnu v Art Deco stylu. Totême mezitím oblékly celebrity i módní influencerky a i díky oblíbenosti na Instagramu stále roste.

Nejkrásnější kousky značky najdete ve fotogalerii!

Čtěte dál