Stylová party v Los Angeles

Přeneste se do Kalifornie na party ke znovuuvedení značky šperků Pandora, na které se potkáte třeba s Georgií May Jagger.

Foto: Getty Images

28. srpna zahájila Pandora očekávaný relaunch své značky. Vše se odehrálo na exkluzivní akci v Los Angeles, která byla uspořádaná na počest lidí z celého světa, kterým Pandora umožňuje vyjadřovat, sdílet a oslavovat to, co milují. Během celodenní akce nesoucí se v typických narůžovělých tónech značky Pandora byla spolu s novou podzimní kolekcí 2019 představena i nový koncept značky.

Foto: Getty Images

Během akce, kterou navštívilo na 400 hostů z celého světa, byly části města proměněny v pomyslný Pandořin svět a zahalené v růžovém hávu.

Hosté na akci dorazili stylově na elektrických skútrech, oblečeni v outfitech nesoucích prvky barvy typické pro značku Pandora. Na akci mohli exkluzivně vidět graffiti zobrazující motivy nového záměru značky Pandora. To vše na Street of Loves mezi South Grand Avenue a South Hope Street. Toto přelomové umělecké dílo představuje práci kolektivu umělkyň v čele s C. Finleyovou, street-artovou aktivistkou a autorkou slavného graffiti „Divine Female Mural“. Den vyvrcholil růžovou party a oslavou filozofie značky Pandora. 

Foto: Getty Images

Novou filozofii značky Pandora představuje mimo jiné i spolupráce s celosvětově známými a inspirativními ženami, která dostala společný název „Pandořiny múzy“. Hrdými múzami se staly Nathalie Emmanuel, Georgia May Jagger, Halima Aden, Larsen Thompson, Margaret Zhang a Tasye van Ree.  

Nejen ony, ale i další známé osobnosti si zamozřejmě velkolepou akci v Los Angeles nenechaly ujít.

Čtěte dál