Revoluční způsob, jak účinně zpevnit břicho

Našli jsme celkem rychlý způsob, jak rychle a efektivně zeštíhlit a zpevnit břicho. Autorem patentované metody je navíc český trenér.

Foto: Shutterstock

Slyšeli jste už o cvičební pomůcce XUP? Pokud ne, měli byste to napravit. Jde totiž o skvělý způsob, jak poměrně rychle dosáhnout pevných plochých břišních svalů. Jde vlastně o domácí závěsnou posilovací věž, která cvičí s vlastní vahou těla, usnadňuje provedení každého cviku, šetří klouby a urychluje výsledky cvičení.

Zvolíte si přiměřenou obtížnost a pak už jen hlídáte správnou techniku cvičení. Pro maximální efekt cvičte na XUP každý den. Jak postupovat?

Správná obtížnost

"Obecně lze říci, že vhodnou obtížnost cvičení při cvičení břicha s cvičební pomůckou XUP zjistíte, až když daný cvik několikrát provedete. Pokud cítíte bolest v oblasti beder a neudržíte mírně podsazenou pánev, pak si musíte cvičení zjednodušit. Pokud zvládnete celý trénink bez větší námahy, pak je zapotřebí si cvičení ztížit," radí osobní trenér Ondřej Diviš, který je autorem této nové patentované cvičební pomůcky, která je výsledkem pětiletého vývoje a testování.

Správná technika

Při cvičení břicha s XUP dejte pozor, aby brada svírala s krkem pravý úhel, hlava byla vytažená a v prodloužení páteře, ramena by měla být stažena směrem k hýždím a mírně vzad, pánev je v mírném podsazení.

Správné dýchání

Velmi důležitá při cvičení břišních svalů je kontrola dechu. Břišní svaly jsou pomocným výdechovým svalstvem. Aby při cvičení docházelo k jejich aktivaci v plném rozsahu, je důležité při zkracování břišních svalů vydechovat. Naopak nádech by měl probíhat při prodlužování břišního svalstva. Snažte se při cvičení břicha po celou dobu dýchat nosem a nádech směřovat do spodní části břicha.

Přístroj XUP trainer pořídíte za 17 490 Kč na webu xuptrainer.com, kde také najdete instruktážní video s těmi nejlepšími cviky.

Foto: archiv značky

Čtěte dál