Náramek, který pomáhá

Louis Vuitton a Sophie Turner se spojili a vytvořili nový náramek Silver Lockit na pomoc ohroženým dětem.

Foto: archiv Louis Vuitton

Cílem světovho dne dětí, který se koná 20.listopadu, je mobilizovat lidi, aby pomáhali zachraňovat životy dětí, bojovali za jejich práva a umožnili tak dětem realizovat jejich potenciál. V rámci stálé kampaně #MAKEAPROMISE značka Louis Vuitton s přispěním Sophie Turner pokračuje ve svém úsilí o zvýšení povědomí a finanční sbírce pro UNICEF na pomoc těm nejzranitelnějším dětem na celém světě.

Sophie Turner, anglická herečka a příznivkyně značky Louis Vuitton byla oslovena, aby tento speciální náramek Silver Lockit navrhla. Ta do náramku vnesla svou představu štěstí a sestavila ho z proplétaných šňůrek červené a bílé barvy s motivem králíka, který je inspirován hereččiným nejnovějším tetováním.

„Náramek má přinášet štěstí dětem, jimž jeho prodej pomáhá. Spojuje lidi z celého světa, protože UNICEF působí po celém světě, a Louis Vuitton je značka, jejímž hlavním krédem je cestování. Červená je v Číně považována za šťastnou barvu a bílá ladí s bílým králíčkem, který je na přívěšku.  Bílý králíček a králičí nožka jsou v mnoha částech světa považovány za amulet štěstí,“ vysvětluje Sophie Turner.

Zakoupením Silver Lockit by Sophie Turner mají zákazníci možnost přispět k úsilí UNICEF, která pomáhá dětem v krizových situacích, jako jsou uprchlické tábory Cox Bazar v Bangladéši. S podporou UNICEF dokázala bangladéšská vláda proočkovat 900 000 dětí a dospělých proti choleře a zachránit více než 263 000 dětí před podvýživou.

Od uvedení Silver Lockit v roce 2016 se pro UNICEF vybralo už pět milionů dolarů. Silver Lockit inspirovaný zámkem, který v roce 1890 vytvořil Georges Vuitton k ochraně nejcennějších věcí klientů značky, je symbolem ochrany. Byl vybrán jako symbol něčího slibu pomáhat ohroženým dětem. Silver Lockit by Sophie Turner jde do prodeje za cenu 300 Eur a 100 Eur z každého prodaného náramku půjde na konto UNICEF.

Foto: archiv Louis Vuitton

Čtěte dál