Módní spolupráce, o kterých byste měli vědět

Od sexy Rosie Huntington, přes Johannu Ortiz až po netradiční spojení sportovních brandů s high fashion.

Rosie Huntington pro Marks & Spencer
Foto: archiv Instagram Rosie Huntington

Marks & Spencer není značka, kde by člověk hledal erotické prádlo. Rosie Huntington to ale mění. Módní ikonu, modelku, herečku a influencerku Rosie Huntington není třeba dlouze představovat. Již pár let se dokonce věnuje i návrhářství. Pro bristkou značku Marks & Spencer navrhuje svou kolekci spodního prádla, kterou nazvala Rosie Autograph, už od roku 2012. 
V červnovém americkém Harpers Bazaaru prozradila, že poté, co se stala matkou, se cítí mnohem více sebejistá. Cítí se mnohem lépe ve své vlastní kůži a stojí si za tím kdo je, ať se děje co se děje. Je neuvěřitelné, že by to u tak krásné ženy jako je Rosie bylo někdy nějak jinak, že? Opak je ale pravdou.
Rosie se ve svých kolekcích věnuje jak spodnímu prádlu, tak župánkům a pyžamům. Nyní se ale pustila do trochu divočejší kolekce. Rosie ukázala první look na svém Instagramu již před více než měsícem a všichni, včetně jejích kamarádů celebrit jako je Hailey Bieber, z toho byli u vytržení. Rosie se předvedla v bílém kompletu složeném z krajkované balkonové podprsenky, krajkovaných kalhotek a svůdných podvazků. Na oficiální uvedení kolekce si ale ještě budeme muset počkat. 

Puma X Balmain
Foto: archiv Balmain

Od 21. 11. je dostupná kolekce, která vznikla spoluprací dvou významných značek. Jedné ve sportu a druhé v high fashion. Jedná se o Puma a Balmain. 
Tyto dvě odlišné značky spojila módní ikona a modelka Cara Delevigne. Cara zbožňuje box a sport obecně. Její život je ale hlavně móda. Využila tedy této příležitosti ke spojení jejích dvou vášní. Cara je velmi dobrá kamarádka s módním návrhářem domu Balmain, Oliverem Rousteingem, a tak tato spolupráce nemohla dopadnout lépe. 
Obě značky jsou svými designy odvážné, i když každá trochu jinak. A i jejich slogan je výmluvný „What do you fight for?” „A za co bojujete vy?", bude to jeden z kousků této ojedinělé kolekce?

Johanna Ortiz pro H&M
Foto: archiv Harpers Bazaar UK

Nově byla oznámena spolupráce kolumbijské designérky Johanny Ortiz a značky H&M. Johanna je známá pro svou hravost. Ve svých designech dává najevo svou lásku k volánům, květinovým vzorům, výrazným barvám a jejich kombinaci. Její modely vám dodají nový energetický náboj. 
Pro H&M navrhla minikolekci, která se skládá ze čtyř nádherných šatů. Vybrat si tak můžete z jedněch krátkých a třech dlouhých až na zem. Její podpis je na nich přímo jasný. Květiny, palmové listy, květiny, palmové listy. To vše je doplněno směsí výrazných a zemitých barev. 
Na kolekci se můžete těšit v březnu 2020. 

Adidas X Prada
Foto: archiv Adidas

I v luxusním světě se spolupracuje a nyní dokonce se sportovní streetstylovou značkou! Prada se spojila s Adidas. Ano, toto spojení je velmi neobvyklé. Pravděpodobně můžeme říci, že překvapilo mnohé. Tato spolupráce ale přinese inovaci, technologii a módu v jednom. 
Kolekce se zaměřuje na tenisky Superstar a nově vytvořenou Bowling bag, která je spojení Prady Bowling bag a Adidas gym bag. Značky si daly záležet, aby v jejich společné kolekci byly poznávací znaky obou, i přestože jsou obecně velmi odlišné. 
Kolekce je od dnešního dne v prodeji! Můžete ji sehnat na adidas.com a prada.com či ve vybraných Prada obchodech. Vyrobilo se pouze 700 kusů od bot a od tašky, aby se zachovala jedinečnost této spolupráce. Máte už svůj kousek? Ne? Tak na co ještě čekáte?

Emma Roberts pro Tous
Foto: archiv Tous

Šperkařská značka Tous se rozhodla spojit své síly se slavnou herečkou Emmou Roberts a to pro nadcházející vánoční kampaň se sloganem "Hard to wrap, easy to love". Představují zde "téměř dokonalý" dárek. 
Kampaň je vyjímečná v tom, že je zpracována jako muzikál. Emma zde vypráví o tom, jak je krásné a radostné někoho obdarovat. Není to ale jen kouzelné. Tous se postaral i o komediální chvilky, jako například ty, kdy si Emma vtipně stěžuje, jak těžké je zabalit ikonické kulaté krabičky Tous. Vše má ale šťastný konec. Nezáleží totiž jak je krabička zabalena, pravý klenot, který všem vykouzlí úsměv na rtech, se nachází uvnitř. 

Čtěte dál