Bvlgari představilo novou kolekci B.zero1 Rock

Nechyběly ani nové tváře reklamní kampaně.

Foto: archiv Bvlgari

Tato vizionářská, inovativní a nespoutaná šperkařská značka představila novou kolekci, která je nositelem a symbolem odvážného a nezkrotného ducha Bvlgari. Řeč je jen a pouze o B.zero1 Rock. 

Akce se konala minulý týden v brooklynské kultovní lokalitě Duggal Greenhouse v rámci zahájení newyorského fashion weeku. Generální ředitel Jean-Christophe Babin přenesl do srdce města, které nikdy nespí, pravý římský entusiasmus a italskou atmosféru. 

Dress code se nesl v duchu hesla Více je vždy více. Je nutno říci, že ho hosté, mezi kterými byla například Adele, Alexander Wang, Alexina Graham, Alton Mason, Amandla Stenberg, Ben Watts, Cate Underwood, Cody Simpson, Jacob Elordi, Lottie Moss, Matthew Noszka, Nadia Lee Cohen, Zara Larsson a mnoho dalších, dodrželi. 

Této velkolepé události se také zúčastnilo mnoho aktuálních múz značky Bvlgari, mezi kterými nechyběly modelka Lily Aldridge, herečka Naomi Scott či všestranně talentovaná Zendaya. Ty jsou shodou okolností tvářemi nové kampaně MAI TROPPO 2020, která je oslavou života a štěstí a odkazuje na krédo značky – žít každý okamžik naplno. 

Večírek měl nabitý program plný pyrotechnických a světelných efektů od White Void spolu s místnostmi, které nabízely zážitky plné exprese a ikonického a kreativního světa Bvlgari. Součástí večera byla také hudební vystoupení DJ Mony Matsouka, Becky G nebo Ciary a do pozdních ranních hodin návštěvníky bavil světoznámý DJ Diplo, držitel ceny Grammy.

Kolekce ztělesňuje energií kypící styl této originální a tradiční římské šperkařské značky. Najdeme zde symboly síly, nezávislosti a rebelie, které vznikly na základě inspirace obojkem Tubogas se cvoky z osmdesátých let. 

Čtěte dál