BOYY, kabelka, do které se zbláznil celý Instagram

Kvalitní kůže. Čistý, minimalistický design s jediným výrazným detailem – přezkou, která se stala jejich poznávacím znamením.

Foto: archiv @boyyboutique 

Pokud alespoň občas zabrouzdáte na Instagram (a sledujete zahraniční módní profily), kabelek BOYY jste si museli všimnout. Jaký je příběh značky, kterou milují módní redaktorky, bloggerky, nákupčí a všichni, které lze považovat za fashion insidery?

V kontextu dneška to může znít jako paradox, ale podle serveru The Business of Fashion stála v roce 2006 za nápadem založit nový brand touha vymezit se proti všem „It bags“ té doby jako Marc Jacobs Stam nebo Chloé Paddington. Zakladatelé Boyy, bývalý muzikant a nákupčí z Bangkoku, považovali tyhle kabelky za příliš přezdobené a ženské a chtěli vytvořit jejich maskulinní a sofistikovanější protipól.

Ještě než jejich kabelky s přezkou získaly největší slávu díky Instagramu, který má nyní zásadní vliv v marketingu značky, všimla si jich francouzská herečka a zpěvačka Lou Doillon, dcera Jane Birkin. Krátce poté, co jí zakladatelé jednu z kabelek poslali, ji s ní v jedné a cigaretou druhé ruce vyfotili paparazzi v ulicích New Yorku. Později si ji oblíbila další It-girl, herečka Chloë Sevigny, a když fotku Boyy kabelky z aktuální kampaně zveřejnila právě na Instagramu i ikona Leandra Medine, bylo jasné, že ze značky bude dříve či později globální hit.

V jakém provedení by se Boyy kabelka líbila vám? Mrkněte do fotogalerie!

Čtěte dál